عطاء إنشاء 16 بئر جمع مياه للحدائق المنزلية

الوصف

       INVITATION for Tender Participation.

Establishment of 16 cisterns for Home Gardens in Nablus 

Quotation Number: 01/C18/RWDS/2020

Quotation delivery date until Saturday 02—May -2020 no later than (14:00) hour.

Rural Women's Development Society (RWDS) in West Bank and Gaza Strip is implementing the project; "Contribute to Improving the Resilience of Vulnerable Rural Communities is West Bank and Gaza to Enable Their Access to Rights in A Sustainable and Equitable Manner (18-CO1-900)”, funded by Spanish Agency for International Development Cooperation “AECID” and jointly implemented by FundaciónPromoción Social “FPS”, Rural Women’s Development Society “RWDS” and The Agricultural Development Association “PARC”.

Qualified Legal Firms are encouraged to participate in this competition by receiving a certified FREE copy of the RFT by sending a request by E-mail to[email protected], including bidders information.

GENERAL CONDITIONS.

Priced provided shall be Excluding VAT as the project is VAT-Exempted.

Offers didn't meet the minimum requirements or received after the deadline will be discarded and not considered in the next steps.

Bidders are required to submit at least Five percent (5%) of the quotation (financial) amount as a Bid Security (bank bond).

The winning bidder will pay Advertising and publications fees.

For more information, please contact RWDS ONLY through the e-mail: [email protected] 

________________________________________

دعوة إلى المشاركة في عطاء

إنشاء 16 بئر جمع مياه للحدائق المنزلية في نابلس.

عطاء رقم: 01/C18/RWDS/2020

الموعد النهائي بتسليم العطاء: السبت2 أيار 2020،قبل الساعة(14:00).

تقوم جمعية تنمية المرأة الريفية في الضفة الغربية وقطاع غزة بتنفيذ مشروع " المساهمة في تحسين صمود المجتمعات الريفية المعرضة للخطر في الضفة الغربية وغزة لتمكينها من الوصول إلى الحقوق بطريقة مستدامة ومنصفة" بتمويل من الوكالة الإسبانية للتعاون والتنمية الدولية، تنفيذ مشترك بواسطة مؤسسة الترويج الاجتماعي"FPS"، وجمعية تنمية المرأة الريفية، وجمعية التنمية الزراعية - الإغاثة الزراعية الفلسطينية.

الشركات المؤهلة والمسجلة قانونياً مدعوة للمشاركة في هذه المنافسة من خلال الحصول على نسخة الكترونية مختومة أصلية ومجانية من وثائق العطاء عبر البريد الالكتروني[email protected] مع معلومات المتقدم للعطاء.

شروط عامة.

السعر المقدم لا يشم لضريبة القيمة المضافة لأن المشروع معفي من ضريبة القيمة المضافة

العروض التي لن تستوفي الحد الأدنى من المتطلبات أو تم استلامها بعد الموعد النهائي للتقديم لن يتم قبولها في الخطوات التالية من دراسة العطاء

على المتقدمين للعطاء تقديم ما لا يقل عن خمسة بالمائة (5٪) من مبلغ الاقتباس (المالي) كضمان للعطاء (كفالة/شيكبنكي معتمد من البنك)

يتحمل الفائز بالعطاء رسوم الإعلان والنشر

لمزيد من المعلومات ،يرجى الاتصال بـجمعية تنمية المرأة الريفية  فقط من خلال البريد الإلكتروني: [email protected]

المكان نابلس
موعد الإنتهاء 02, May
شارك هذا العطاء